سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرمین


نیازمندیهای مهناد -درج آگهی رایگان - تبلیغات رایگان - تبلیغات اینترنتی - خرید و فروش بی واسطه

نظر
&

منبع جمهوری‌خواه: شاید ترامپ از انتخابات کنار بکشد!


 

 

  • منبع جمهوری‌خواه: شاید ترامپ از انتخابات کنار بکشد!
    پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

    شبکه فاکس نیوز به نقل از یک منبع ناشناس از حزب جمهوری‌خواه اعلام کرد اگر روند منفی دیدگاه‌ها به رئیس‌جمهور آمریکا در نظرسنجی‌ها ادامه یابد، احتمال دارد او از نامزدی انتخابات صرف نظر کند.

    به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک منبع از حزب جمهوری‌خواه به فاکس نیوز گفته زمزمه‌هایی شنیده است که اگر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، به این باور برسد که شانسی در برابر جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ندارد، از رقابت ریاست جمهوری کنار می‌رود.

    این منبع -که خواست نامش فاش نشود- گفت: «هنوز خیلی زود است، اما اگر نظرسنجی‌ها بد پیش برود شما سناریویی را شاهد خواهید بود که در آن ترامپ از گود رقابت خارج می‌شود. من این صحبت را شنیده‌ام، اما تردید دارم درست باشد. من شرط می‌بندم اگر ترامپ متوجه شود راهی برای پیروزی ندارد، کنار می‌کشد.»

    در همین حال، سخنگوی کارزار تبلیغاتی ترامپ اعلام کرده است این بزرگترین خبر جعلی است.

    بدنبال اعتراضات گسترده به نبود عدالت نژادی در آمریکا و بحران کرونا، ترامپ در نظرسنجی‌های هفته‌های اخیر از جو بایدن نامزد دموکرات آمریکا عقب مانده است.

    تیم مورتاگ، سخنگوی کارزار انتخاباتی ترامپ، گفت: «همه می‌دانند نظرسنجی‌های رسانه‌ها همواره درباره ترامپ اشتباه است و هدفشان ارائه داستان‌های غیرواقعی است. اگر این نظرسنجی‌ها درست بود الان باید کلینتون در کاخ سفید می‌بود.»

    پیش از این، خود ترامپ در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز نیز به احتمال شکست در انتخابات پیش‌رو اذعان کرده بود. او در این مصاحبه گفت: «ممکن است بایدن رئیس‌جمهور بعدی آمریکا شود، چون بعضی‌ها من را دوست ندارند.»